Ruben van Geffen

Samen met Ineke Neuman vertegenwoordig ik de directie van Vroom. Als Sales- en Marketingmanager houd ik me voornamelijk bezig met het adviseren van nieuwe en bestaande klanten over HR IT projecten. In samenwerking met een consultant van Vroom, stellen we een offerte op die aansluit op de specifieke vraagstelling van de klant.

Naast advies en consultancy diensten om HR beter, efficiënter en goedkoper te organiseren, ondersteunen wij onze klanten ook met interim HR projectleiders en implementatie consultants. Deze interim- opdrachten vullen we soms met ZZP-ers of partners in. Een deel van mijn tijd besteed ik daarom ook aan het werven en selecteren van zelfstandig HR en IT professionals.

Vroom realiseert HR ambities en projecten in de rol van aannemer. Wij voorzien in het beste (onafhankelijke) advies over HR systemen, maar begeleiden ook de implementatie. We gaan pas weg als de mooie plannen daadwerkelijk zijn doorgevoerd en de doelstellingen zijn behaald. Dit zorgt voor gemak en duidelijkheid bij onze opdrachtgevers en zorgt voor onze consultants voor veel afwisseling in het type project en de rol die zij daarin vervullen.